czwartek, 22 września 2016

Recenzja zbiorcza Ziaja.


Jeśli czasami zaglądacie na mojego bloga to wiecie, ze uwielbiam firmę Ziaja.
Ma oczywiście swoje buble i perełki ale co najważniejsze produkty są po prostu
przyzwoitej jakości i w przystępnej cenie a co najważniejsze - nie uczulają mnie.



Peeling enzymatyczny Nuno jest łagodny dla skóry a ponieważ moja buźka
jest ostatnio skłonna do pryszczy odstawiłam tradycyjne peelingi.
Nakładam go jak krem i po 15 minutach zmywam. Buzia jest po nim gładka,
oczyszczona ale co najważniejsze - nie przesuszona i nie podrażniona.
Spełnia swoje zadanie w 100% i kosztuje ok. 10 zł więc warty wypróbowania.



Uniwersalny płyn do demakijażu oczu jest naprawdę fajny - dobrze zmywa makijaż,
nie szczypie w oczy a więc chętnie i często po niego sięgam.
Te płyny z Ziaji kosztują w granicach 7 zł z tego co się orientuje a używam ich
odkąd zaczęłam się malować i zawsze gorąco polecam każdemu.


Czekoladowy balsam do ust jest produktem jakiego brakowało mi w kosmetyczce
bo świetnie pielęgnuje usta, nawilża a do tego daje taki efekt, że spokojnie zastępuje
błyszczyk więc ostatnio zdarzyło mi się go nosić solo na ustach i byłam bardzo zadowolona.
Nie jest to jakieś niesamowite nawilżenie, ale sprawdza się tak na codzień 
dla osób, które lubią po prostu mieć zawsze nawilżone usta.
Cena to ok. 5 zł - za tak dobry i wielofuncyjny kosmetyk? Nie mam pytań.


Lubicie te rzeczy firmy Ziaja? Piszcie swoje zdanie na temat tej marki w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Znam większość ich kosmetyków i jedne są lepsze inne gorsze. Kiedyś byłam ich wielką fanką, ale teraz mam większe wymagania i nie zawsze ziaja potrafi im sprostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo tak jak napisałam ma swoje buble i perełki :)

      Usuń
  2. Cudowne kosmetyki i zdjęcia !
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    Zapraszam Cię do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Napisz Kochana co dziś Cię dobrego spotkało?!
    Niech ten dzień stanie się lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły mi paczki z aliexpress na które wyczekiwałam dość długo :D

      Usuń
  3. uwielbiam tę markę mam z niej wiele moich dyżurnych, obowiązkowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Liście Manuka - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń