niedziela, 9 października 2016

Pędzle z aliexpress + szczotka do podkładu


Dzisiaj mam dla was recenzję kompletu 7 pędzli z aliexpress oraz szczotki do podkładu.

Pędzle, które zamówiłam to niestety podróbki Real Techinques zamówione trochę na nieświadomce
bo coś kojarzyłam takie pędzle już wcześniej, ale wyleciało mi to z głowy skąd i potem kiedy zorientowałam się, że pędzle to typowe, zerżnięte podróbki zrobiło mi się trochę głupio
bo osobiście nie jestem zwolenniczką kupowania podrabianych rzeczy więc modliłam się
żeby tylko przyszły nielogowane - na szczęście takie są.
Ogólnie zapłaciłam za nie ok. 21 zł ( link do aukcji wygasł ale ich jest pełno na ali ) 
Mamy 4 pędzle do twarzy i 3 do oczu więc można nimi zrobić cały makijaż oprócz podkładu.
Pomijając fakt, że są to podróbki od chińczyków same w sobie pędzelki
są bajecznie mięciutkie i przyjemne w użyciu.
Troszkę śmierdziały ale po umyciu zapach zniknął. Jeden pędzelek był polepiony
prawdopodobnie klejem więc musiałam odciąć na szczęscie tylko odrobinkę włosków
ale na tym pędzlu i tak najmniej mi zależało.
Za 21 zł taki zestaw to naprawdę dobry interes bo w Polsce zapłaciłabym tyle
za jeden pędzel Hakuro, które moim zdaniem są średniej jakości.
Włoski nie wypadają a są ciągle w użyciu i kilka razy już je myłam,
lakier jak na razie też nie schodzi więc po prostu pięknie się prezentują. 
Włosie jest syntetyczne ( jak dla mnie to zaleta bo nie lubię obdzierać zwierzątek z futerka ).


Tutaj duży pędzel do pudru i ogólnie do omiatania twarzy.
Ja np. jak widze, że mam za słabo rozblendowany bronzer to tym dużym,
puszystym pędzlem poprawiam blendowanie.



Tego pędzelka używam do nakładania rozświetlacza i jest w tym celu idealny.
Brakowało mi takiego nietypowego kształtu w mojej kolekcji.



Tutaj zwykły, klasyczny pędzelek do różu, który dobrze spełnia swoje zdanie.



Tym gagatkiem konturuję sobie buźkę, jest bardziej zbity niż pozostałe.



Duży puchaty pędzel do oczu. Jest naprawdę spory ale da się nim coś rozblendować
albo nałożyć cień na całą powiekę. Ogólnie najmniej przydatny z nich wszystkich
ze wzgledu właśnie na jego rozmiar.



Mniejszy puchaty pędzel do oczu, troszkę bardziej zbity niż jego " brat "
Fajny do blendowania jak i nakładania cieni.



Pędzel do brwi. Nie jest super cieńki i nie do końca też równo przycięty
więc do brwi jak najbardziej czy przyciemnienia lini rzęs cieniem,
ale do rysowania kreski eyelinerem wybrałabym jednak coś innego. 



Na koniec zostawiłam sobie szczoteczkę do nakłądania podkładu
( link również mi wygasł ) zapłaciłam za nią ok 1,50 $ .


Przyszła do mnie troszkę wgnieciona i niestety już nie bardzo chce wyglądać tak jak powinna
aczkolwiek nie przeszkadza to w jej używaniu.
Nakładanie nią podkładu jest naprawdę przyjemnym i ciekawym doświadczeniem.
Nie robi smug, ogólnie podkład wygląda dobrze, ale jednak wolę to robić gąbeczką.
Nie mniej jednak za taką cenę warto sobie wypróbować i samemu wyrobić zdanie.
Muszę też zaznaczyć że bardzo ciężko domyć ten pędzel bo jest bardzo,bardzo zbity
ale dzięki temu nie chłonie tak bardzo podkładu i daje od razu mocne krycie
co dla mnie jest plusem bo lubię jak moja twarz wygląda nieskazitelnie.


Na koniec powiem, że po pierwsze warto zamawiać z ali żeby zaoszczędzić
bo tutaj za 30 zł mam 8 pędzli, którymi wykonam bez problemu cały makijaż.
Warto oglądać i czytać feedbacki jeśli kupujemy na ali produkt.
Trzeba też sprawdzać czy coś co kupujemy nie jest podróbką
( mnie nie zapaliła się niestety czerwona lampka ) bo mimo, że nie mam nic do ludzi,
którzy kupują podrabiane rzeczy bo to ich sprawa, ich sumienie sama wolę mieć coś oryginalnego albo po prostu jakieś no name z chińskiej fabryki czy zamiennik tańszej marki,
który jest podobny, czasami nawet lepszy ale kosztuje trochę mniej po prostu nie ma znanego loga.
Wiadomo jest to nielegalne i nieuczciwe, ale jeśli ktoś podrabia jakiś produkt to znaczy,
że jest on czymś kultowym, a wiadomo, że nigdy nie zabraknie osób na świecie
mających chęć po prostu posiadania oryginału, żeby zaspokoić swój mówiąc wprost snobizm.
Bo często to co droższe nie znaczy lepsze, czesto znaczy tylko luksusowe a kto luksusu nie lubi?
Podrabianie jest to zjawisko powszechne i nie uda nam się z tym wygrać tak czy siak
jak np. z inną i dużo gorszą rzeczą - głupotą ludzką.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo stosowania w przypadku pędzli nie ma to aż takiego znaczenia,
ale podrabianego kosmetyku z niewiadomym składem w życiu bym nie nałożyła sobie na twarz.

Jeśli chcecie żebym recenzowała wiecej rzeczy z aliexpress to dawajcie znać 
w komentarzach żebym mogła przygotowywać więcej wpisów,
A wy lubicie zamawiać z aliexpress różne rzeczy? 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam te metaliczne pędzle, może skuszę się na zestaw 15-stu.. :) ale 4 z nich mają inne zastosowanie nż u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co opisuje producent a to co komuś się sprawdza to 2 różne bajki :D jak coś jest głupie i działa to znaczy ze nie jest głupie :P

      Usuń
  2. szczoteczkę mam i nie jest zła. Szkoda, że nie potrafię kupować na aliexpress ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo proste, wystarczy sobie zobaczyć filmiki na youtube pełno tego :D pasuje znać angielski na poziomie podstawowym i nic nie przeszkodzi w robieniu zakupów :D

      Usuń