niedziela, 21 sierpnia 2016

Hybrydy Cosmetics Zone.

Jakiś czas temu w ulubieńcach opisywałam wam lakiery hybrydowe Cosmetics Zone
jestem z nich naprawdę bardzo, bardzo zadowolona.

Tak prezentują się kolory, które wybrałam. Bardzo ładne prawda?


Mam 10 kolorowych lakierów które mają po 7ml i duży top oraz bazę ( 15 ml )
zainwestowałam 250 zł ale naprawdę warto było.
Za mały lakier wychodzi 20 a za duży chyba 25 zł.


Buteleczki są wygodne, pędzleki bardzo dobrze aplikują lakier i dobrze się je trzyma.
Sama konsystencja lakieru jest dość wodnista i z początku ciężko było mi z nimi pracować,
ale teraz doceniłam taką konsystencję i wolę je zdecydowanie bardziej niż gęste hybrydy.
Najbardziej polubiłam trwałość lakierów spokojnie wytrzymują 2 tygodnie ale jakby się uprzeć
i olać odrost to miesiąc też dadzą radę zresztą widziałam zdjęcia na grupach na fb
z nawet 6 tygodniowym odrostem na hybrydzie bez odprysków
a były to właśnie lakiery marki Cosmetics Zone.
Krycie jest różne czasami po 2 czasami po 4 warstwach ale nie narzekam.
Słyszałam opinie, że top z CZ słabo błyszczy ale u mnie daje super efekt 
szkoda tylko, że to nie jest to top no wpie i nie mają w swojej ofercie matowego top coatu.

Uważam, że naprawdę są to warte swojej ceny produkty sama mam w planach
dokupić jeszcze kilka kolorów i przynajmniej na razie tylko na nich pracować.


Przykładowe mani jakie wykonałam tymi lakierami ( zazwyczaj zapominam zrobić zdjęcie 
po manicure więc jest ich tylko kilka )






Lubicie manicure hybrydowy? Jakie są wasze ulubione lakiery do tego?

2 komentarze:

  1. fajne zdobienia :) ja używam hybrydy semilac i neonail :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja boję się Semilaca bo strasznie dużo osób ma na niego uczulenia i tej marki używam tylko harda. Kiedyś miałam semilacową bazę ale nie cierpię jej przez to jak ciężko schodzi. Neonail podobno świetne i kuszą żeby je spróbować :D

      Usuń