środa, 23 listopada 2016

Eveline lekki krem matujący na dzień


Zdecydowałam się na krem marki Eveline dla cery tłustej i mieszanej
ponieważ producent gwarantuje to czego ja szukam - nawilżenia skóry
przy jednoczesnym jej zmatowieniu. Kosmetyk ten kosztował ok. 15 zł
więc to naprawdę tanio, a skład też nie jest najgorszy jak na tą cenę.
Używam go pod makijaż i jestem zadowolona bo robi świetną robotę:
buźka nie jest przesuszona, ale gładka i czuję nawilżenie a jednocześnie
nie świecę się jak psu wiadomo co... ;) co więcej podkłady na tym kremie
świetnie się utrzymują, najlepszy duet tworzy z moim ukochanym
Pierre Rene Skin Balance, który mam wrażenie wygląda i zachowuje się
na mojej skórze w zestawieniu z bazą w postaci omawianego produktu
jeszcze lepiej niż dotychczas a ja w końcu nie martwię się o nadmierny
blask mojej twarzy, jest on tylko tam gdzie dam rozświetlacz.
Zaletą kremu jest też lekka formuła i to, że szybko się wchłania.
Polecam właścicielkom cery ze skłonnością do przetłuszczania,
ale wymagających dawki nawilżenia.

A jakie są wasze ulubione kremy o matującym wykończeniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz