niedziela, 28 lutego 2016

Krem do rąk Evree i lakiery Golden Rose.

Witam po raz kolejny, moi drodzy a raczej moje drogie.
Dziś skupimy się na dłoniach - ich pielęgnacji oraz tym
jak sprawić aby paznokcie prezentowały się estetycznie i modnie przy pomocy tylko 2 lakierów.


Krem do rąk Maxrepair marki Evree, to jedyny produkt, który przebił mój ukochany
dotychczas aloesowy krem z Isany .
Skuszona pozytywnymi opiniami zdecydowalam się na niego
i nie żałuje wydanych pieniędzy ( standardowo kosztuje ok. 10 zł za 100 ml w Naturze czy Rossmannie ja trafiłam na promocje i był za 6,69 czy coś koło tego tak więc nie jest drogi ).
Bardzo dobrze nawilża, regeneruje skórę dłoni i ładnie pachnie
( jeśli ktoś czyta mojego bloga regularnie wie, że chociaż przy kolorówce zapach kompletnie nie ma znaczenia to w przypadku pielęgnacji tj. szampony, żele, kremy zapach jest tym, 
czym często kieruje się podczas zakupów ).
Krem pozostawia na skórze lekką warstwę ochronną co potenguje efekt wygładzonych dłoni,
nawet po myciu rąk czuć jego pozytywne działanie. 
W końcu nie muszę kremować dłoni co chwilę, tylko co kilka godzin.
Przez to wszystko kosmetyk jest bardzo wydajny i spokojnie starcza na ponad miesiąc
codziennego stosowania. Po prostu z całego serca wam go polecam.
Zamierzam wypróbować różową i niebieską wersje kremów tej samej marki i
na pewno podzielę się z wami opinią!



Ostatnio mam bzika na punkcie firmy Golden Rose, znów przekonałam się do ich lakierów
kiedy zainwestowałam jakieś 7 zł na allegro w matowy top coat
oraz 6 ml lakier do paznokci z serii Wow!, ktory w jednej z krakowskich drogerii
kosztował 3,50 zł. jestem zakochana.
Top idealnie matuje przez dwa dni i potem przebija błysk lakieru więc pasuje dołożyć warstwę
jednak absolutnie mi to nie przeszkadza ponieważ produkt przedłuża trwałość lakierów i niesamowicie szybko schnie. Kolejną zaletą jest praktyczny, płaski pędzel, którym łatwo pokryjemy caly paznokieć. Czytałam, że scieranie się zdarza się wszystkim matowym topom,
więc mu wybaczam za niską cenę i dużą pojemność ( ok. 10 ml ).
Malutki lakier do paznokci jest po prostu super. Za niską cenę mamy dobrą jakość.
U mnie żaden lakier nie jest zbyt trwały jednak ten z drobną poprawką i matowym topem świetnie prezentował się przez jakieś 5-6 dni. Numerek 61 bo taki posiadam jest bardzo ładny,
to takie malinowe bordo/wiśnia. Kolor świetnie napigmentowany, nawet jedna warstwa wystarczy, ale ja przezornie zawsze daję dwie. Pędzelek jest mały i płaski więc łatwo się maluje.
Co więcej inny lakier z tej serii podarowałam mojej mamie, która też jest zadowolona z koloru i trwałości. Dla mnie zaletą jest też mała pojemność, bo przynajmniej wiemy, że jeśli nie zużyjemy całego produktu to niewiele do się zmarnuje.

Co wy myślicie o tych kosmetykach? Macie swoje ulubione kremy i lakiery,
żeby waszłe dłonie zawsze pięknie się prezentowały?


Zapraszam na >>fanpejdża<< żeby być zawsze na bierząco a co więcej często wrzucam tam moje makijaże, czy zdjęcia paznokci ! 
Przypominam, że jak będzie 50 obserwatorów to zorganizuję dla was fajny konkurs z kosmetycznymi nagrodami!

11 komentarzy:

  1. Musz sobie kupić ten top coat po lubię matowe paznokcie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie piękne, a krem do rąk jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z golden rose sa świetne:) i do tego ich oferta jest ogromna :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z golden rose sa świetne:) i do tego ich oferta jest ogromna :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z tej firmy są przecudowne! <3 Bardzo dobra jakość!
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.co.ke/2016/03/warsaw-old-town.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tej firmy jeszcze :) Może wspólna obserwacja ? Jeśli jesteś za to daj znać u mnie, a ja się odwdzięczę :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Top coat z GR, świetnie się utrzymuje i daje prawdziwy mat:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://femmelookblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń