wtorek, 28 lutego 2017

Podkład i krem BB z Golden Rose.

Ostatnio postanowiłam zamówić trochę kosmetyków firmy znanej i lubianej - Golden Rose.
Teraz wezmę pod lupkę dwa kosmetyki, które mają stanowić podstawę makijażu
i zrobić to czego najbardziej wymagamy - zakryć nasze niedoskonałości.


Obydwa kosmetyki kosztowały niecałe 30 zł i obydwa mają po 30ml.


O podkładzie mogę powiedzieć troszkę mniej bo mimo, że zdecydowałam się na odcień
nr 1 okazał się dla mnie sporo za ciemny w dodatku trochę jeszcze oksydował,
więc szybko powędrował do mojej przyjaciółki, która ma ciemniejszą karnację.
Podkład ma eleganckie opakowanie, z wygodną pompką.
Jego konsystencja jest dość gęsta i szybko zastyga więc trzeba z nim szybko pracować.
Krycie jest naprawdę przyzwoite a wykończenie ładnie matowe.
Jeśli chodzi o to jak on się utrzymuje na twarzy to zauważyłam, że jest takim
przeciętniakiem - na jakąś większą imprezę gdzie zależałoby mi na ekstra skórze
przez całą noc raczej bym go nie wybrała, ale w takich sytuacjach ufam zawsze mojemu
ukochanemu, jedynemu Pierre Rene Skin Balance i rzadko sięgam wówczas po inne podkłady.
Można go wypróbować bo dla posiadaczek cery tłustej i mieszanej będzie niezły,
a za tą cenę to naprawdę można zaryzykować - w razie porażki strata jest niewielka,
a podkład to też taki kosmetyk, który zawsze możemy komuś oddać lub odsprzedać.



Krem BB zamówiłam w dwóch odcieniach bo nie wiedziałam, który będzie dobry
ale jak się okazało odcień nr. 1 jest dla mnie idealny.
Produkt znajduje się w tubce i ma dość rzadką konsystencję.
Daje naprawdę niezłe krycie jak na tego typu kosmetyk
i jest bardzo przyjemny w użyciu. Jest to coś idealnego do codziennego makijażu,
zwłaszcza kiedy weźmiemy pod uwagę jego naturalne, lekko błyszczące wykończenie.
Krem ten nie jest super trwały, ale nie jest to według mnie wada kosmetyku,
ponieważ jak sama nazwa wskazuje jest to krem, który ma nam pomóc jedynie
zakryć nasze niedoskonałości, i tego typu kosmetyków nie używa się na wielkie wyjścia,
a właśnie na codzień kiedy zazwyczaj chcemy mieć lekki makijaż, którego nie czuć na twarzy.
Jestem pewna, że teraz przez całą wiosne i pewnie lato będę go używać,
a jak się skończy to kupię sobie kolejny, bo to dobrze zainwestowane pieniążki.


Piszcie w komentarzach co sądzicie o tych kosmetykach i jakie inne kremy BB polecacie!

1 komentarz:

  1. Lubie kremy BB używać od tak, na co dzien, kiedy nie przewiduje żadnych ważniejszych wyjsc. Od podkładu liczę juz trwałości dlatego tez jesli wybieram się na imprezę to niezależnie od podkładu nakładam bazę pod makijaż:) produktów o których piszesz "jeszcze" nie testowałam ale ładnie są wykończone wiec pewnie skuszę się na jeden z nich :)
    Pozdrawiam, TinaHa

    OdpowiedzUsuń